5 Temmuz 2011 Salı

Ubutu'da Gnome 3

Mehaba ubuntu 11.04 Natty kuranlar yeniyüz unity le tanışmışlardır..
Ben sizlere ubuntu 11.04 Natty ,10.10 sürümlerine Gnome 3 kurulumunu anlatacağım...
Sizleri başlangıçta uyarayım,bu işlemler sisteminizde hatalara neden olabilir..Ben kurulumda hiç bir soru yaşamadım ve bir süredir sorunsuz kullanıyorum.Son olarak eğer bu işlemi temiz bir sisteme yani yeni kulum yaptığınız bir sisteme,dil ve güncelleştirmelerin sonrasında yaparsanız benim gibi  sorunsuz olarak kurulumu tamamlyacağınızı düşünüyorum..kolay gelsin
11.04 NATTY KURULUMU ;
Alttaki komutları sıra ile uçbirime verin.şifrenizi girip enter yapın.

sudo add-apt-repository ppa:gnome3-team/gnome3
sudo apt-get update
sudo apt-get dist-upgrade
sudo apt-get install gnome-shell

10.10 MAVERİCK  MEERKAT KURULUMU ;

Alttaki komutları sıra ile uç birime verin.şifrenizi girip enter yapın.

sudo add-apt-repository ppa:Ubuntu-desktop/gnome3-builds
sudo apt-get update
sudo apt-get install gnome-shell

şimdi sistemi yeniden başlatın.şifremizi girdiğimiz ekranda (bu arada ekran mavi olabilir sistemin çalışmasın da sorun yaratmıyor..) alttan masa üstü seçeneklerinde Gnome seçeneğini seçerek,şifremizi giriyoruz ve tamam diyerek Gnome 3 masa üstüne ulaşıyoruz..altta benim masa üstümün fotohrafları ben çok beğendim.tavsiye ederim..

      Sadelik..



      Görsellik...


     Hızlı ve kolay menü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder